L’AJUNTAMENT DE FAURA INSTA A LES ENTITATS BANCÀRIES LOCALS A OFERIR ATENCIÓ PRESENCIAL DURANT TOT EL SEU HORARI

2
589

La mesura ha estat adoptada durant l’última Junta de Govern Local

Durant les últimes setmanes, les dificultats relacionades amb els tràmits bancaris que troba la població més major a conseqüència de la reducció tant del nombre d’oficines com de l’horari estipulat per cadascuna de les entitats per a la realització de les tasques d’atenció al públic han estat notícia a nivell nacional. L’expansió, de vegades obligada, de la banca en línia s’ha convertit en un problema per a les persones majors, que no estan acostumades a les noves tecnologies. És per això que, l’Ajuntament de Faura, conscient d’aquesta problemàtica, ha volgut col·laborar en la seua resolució i instarà a les entitats bancàries i financeres locals a oferir una atenció presencial personalitzada durant tot l’horari a les persones que ho necessiten.

Aquest acord, adoptat durant la celebració de l’última Junta de Govern Local, el passat 31 de gener, pretén reforçar eixa atenció a l’oficina, parant especial atenció a les persones grans i amb diversitat funcional, que no poden fer els seus tràmits o gestions en línia o als caixers. En eixe sentit, també cal destacar que un altre dels seus objectius és facilitar una atenció més comprensible, donat els problemes que suposa per al sector més major de la població la realització d’operacions bancàries a través de la banca en línia, dels caixers automàtics o de les aplicacions dels mòbils.

NO A LA PUBLICITAT ENGANYOSA NI A LES COMISSIONS PER GESTIONS

D’altra banda, un altre dels punts de l’acord estipulen que l’Ajuntament instarà al Banc d’Espanya, organisme regulador competent del sistema financer, a controlar que els productes financers de les entitats bancàries no continguen publicitat enganyosa i que oferisquen una informació transparent i real sobre els serveis i productes. Així mateix, reclamarà a l’entitat que prohibisca el cobrament de comissions per gestions i serveis personalitzades a persones, sobretot el col·lectiu de persones grans, que no tenen l’habilitat per poder fer-los en els caixers automàtics ni per internet.

Per últim, demanarà al Banc d’Espanya que s’aplique una tarifació social en funció de les característiques de cada client.

10 de febrer de 2022

2 Comentaris

  1. Me parece muy bien lo que a echo el ayuntamiento de faura para la jente mayor sea atendida personalmente porque ellos no entienden de informáticas modernas y me parece que era el momento que llegara esta petición de información acia la jente mayour gracias a la ayuntamiento de faura por la petición de la atención al cliente porque sin ello los bancos no insisterian dinguno gracias a todos los clientes ellos están trabajando y trabajan con nuestro dineros
    Atentamente una sevidora

  2. Espero que el servicio mejore como antes y del cobro por sacar nuestro dinero no tenían que cojernos ni una peseta las de antes

Deixar una resposta:

Please enter your comment!
Please enter your name here